Straighten da floor, slagit upp den sista pärlsponten!

At last lads, nu jäklar kryper inflyttningen bara närmare och närmare. Det är snart så jag kan ta på det.

Det som har gjort nu är att vi har brytit upp det snea golvet i köket och fixat det. Mest genom att slipa ner golvåsarna sen sätta tillbaka golvet igen.

Och har kapat och satt fast resten av pärlsponten, så efter att ha jobbat ännu mer med latexfog och spackel. Så nu är det bara att slipa, plocka bort golvsocklarna och börja måla!




Kommentarer
Postat av: elina

varför flyttade ni ut?? vi bor där nu. det spökar?? det är iaf det vi tror. tacksam för svar. mvh elina.

2011-10-10 @ 12:39:11
Postat av: André

Hej Elina

Har aldrig flyttat ut, för jag har aldrig flyttat in där.

All den tid jag krupit runt där uppe på vinden har jag aldrig sett eller hört några spöken så du kan vara lugn! Hälsningar / Hyresvärdens son

2011-11-05 @ 15:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0